همه در انتظارت......
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان


چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی............چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن..............خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم نه؛ ولی................................برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام.......................دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

-_-_-_-_-_-_ اس ام اس اعیاد شعبانیه _-_-_-_-_-_-

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

-_-_-_-_-_-_ اس ام اس اعیاد شعبانیه _-_-_-_-_-_-

سئوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت

-_-_-_-_-_-_ اس ام اس اعیاد شعبانیه _-_-_-_-_-_-

اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم

-_-_-_-_-_-_ اس ام اس اعیاد شعبانیه _-_-_-_-_-_-

هنوزم انتظارو انتظار است هنوزم دل به سینه بی قرار است

-_-_-_-_-_-_ اس ام اس اعیاد شعبانیه _-_-_-_-_-_-

کاش می شد در میان لحظه ها لحظه ی دیدار را نزدیک کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 19 / 11 / 1391
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا